Ezpata-dantza
  Jorrai-dantza
  Soka-dantza
  Zortzikoak
Brokel-dantza
Boastitzea
Agurra
Makila txikiena
Brokel-makilena
Makila handiena
Belauntxingoa
Uztai txikiena
Uztai handiena
Zinta-dantza
Doinu zaharrak
Ormatxulo
Txakolin
Punta motz
Ehun eta bikoa

Brokel-dantzari buruzko 1828ko deskribapen bat aurkitu zuen Juan Antonio Urbeltzek eta bertan Ibilqueta izenarekin aurkezten da ondoren paseoa edo boastitzea izenekin ezagutu dena:

"A la llamada (Deya) que hace el tamboril, baila primero el Capitán un paseo (Ibilqueta). Concluido el paseo, á otra llamada del tamboril los demas danzantes imitan el paseo del Capitan, abanzando todos ál compás y en seguida dando media vuelta á derecha é izquierda, marchan de dos en dos ácia los flancos, reconociendolos. El capitan pasa al medio de las hileras bailando y reconociendo el terreno opuesto y le siguen los demás; y despues de este reconocimiento se colocan el Capitan y sus subalternos guerreros en su primera posición".

Gaur egun boastitzea egitean buruzagiak eta taldeko dantzariek denek bateratsu egiten dute atzera joan eta aurrera itzultzeko ibilbidea. Buruzagia joan ohi da aurretik, baina taldeko dantzariek jarraitu ohi diote atzetik. Baina deskribapen horretan badirudi buruzagia atzeraino joan eta ondoren, bigarren deiarekin hasiko direla gainontzeko dantzariak atzerako ibilbidea egiten.

Fernando VII.aren aurrean egindako dantzak deskribatzen ditu 1828ko testu horrek. Handik hogeita hamar urtera, 1858an, Jose Antonio Olanok gidatutako dantza taldeak Bilbon eskaini zuen emanaldiaren egitarauan honela izendatzen da boastitzea: Paseo por la via de reconocimiento del director á la comparsa. Jose Antonio Azpiazuk berriz, 1858an idatzitako Descripción de las diversiones públicas de Guipúzcoa y en particular de sus bailes lanean honela dio:

El Paseo. En seguida, sin desordenarse, y al son de un zorzico airoso y alegre, se baila una marcha o paseo representando con las diferentes carreras o direcciones el reconocimiento de la situación del terreno más adecuado para dar batalla; así como las miradas a uno y otro lado significan la descubierta que sale para enterarse de la fuerza del enemigo.